Program znakování se slyšícími batolaty jako možnost komunikace mezi rodičem a dítětem – Jana MOŠŤKOVÁ
Jana MOŠŤKOVÁ
Bachelor's thesis
Program znakování se slyšícími batolaty jako možnost komunikace mezi rodičem a dítětem
Baby signs with hearing toddlers as the possibility of communication within the family.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá programem znakování se slyšící batolaty jako formou komunikace mezi rodičem a dítětem. Hlavní problematikou je význam a forma dorozumívání v rodině a vývoj komunikace u zdravých slyšících batolat. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsána komunikace v rodině a její význam. V další kapitole je nastíněn vývoj batolete v oblatech kognice, socializace a …viacAbstract:
Bachelor thesis deals with program of signs with hearing toddlers as a form of communication between parents and their children. The main issues are the meaning and form of communication in the family and the development of communication hearing toddlers. This thesis is divided into two parts. Theoretical part describes the communication in the family and its meaning. It also outlines the development …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
19450
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOŠŤKOVÁ, Jana. \textit{Program znakování se slyšícími batolaty jako možnost komunikace mezi rodičem a dítětem}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/gwejny/.
Jak správně citovat práci
MOŠŤKOVÁ, Jana. Program znakování se slyšícími batolaty jako možnost komunikace mezi rodičem a dítětem. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza názorů logopedů na program znakování s miminky.
Petra Páleníková -
Význam znakování pro slyšící kojence a batolata
Jaroslava PAVLIŠOVÁ -
Znalosti neverbální komunikace u studentů učitelství
Věra Suchánková -
Komunikace u žáků s PAS se zaměřením na neverbální projev
Adéla Fusková -
Možnosti rozvoje neverbální komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Petra SMOLEŇOVÁ -
Možnosti hodnocení komunikace u dětí s PAS v předškolním věku
Anna VITÁSKOVÁ -
Neverbální komunikace u mladých lidí
Karolína Máchová -
Neverbální komunikace u vzdělavatele
Denisa Havelková