Návrh strategie pro rozvoj vybrané společnosti – Aneta Rosenbergerová
Aneta Rosenbergerová
Bakalářská práce
Návrh strategie pro rozvoj vybrané společnosti
Proposal of a strategy for the development of a selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh strategie pro rozvoj malého rodinného podniku Kytkárna. Mojí úlohou je návrh efektivního a použitelného plánu rozvoje. Práce vychází z informací získaných přímo z provozu podniku. V teoretické části se budu zabývat definicemi malého a rodinného podniku, strategického myšlení a plánování, celkové vize a konkurenceschopnosti podniku. V další části práce se budu věnovat …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to design a strategy for the development of a small family business Kytkárna. My role is to design an effective and usable development plan. The work is based on information obtained directly from the operation of the company. In the theoretical part, I will deal with the definitions of small and family business, strategic thinking and planning, overall vision and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/a92k0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Jitka Sládková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Přemysl Kučera, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková