Rodinná zahrada v Proseči pod Ještědem – Anna Plecháčová
Anna Plecháčová
Bakalářská práce
Rodinná zahrada v Proseči pod Ještědem
Family Garden in Proseč pod Ještědem
Anotace:
Tato bakalářská práce byla rozdělena do tří hlavních částí – literární rešerše, zhodnocení podkladových údajů a vlastní projekt. V literární rešerši byly porovnány různé definice pojmů týkajících se se bakalářské práce a pozdějšího návrhu. Byla prozkoumána témata spojená s vývojem zahrad, v čem je specifická rodinná zahrada, uvedeny hlavní funkce a přínosy zahrady a uvedeny příklady jiných podhorských …víceAbstract:
This thesis was divided into three parts - literary research, evaluation of background data and the project. In the research part different definitions of terms related to the thesis were compared and then applied in the project. Themes associated with the development of gardens were analysed, in particular, what makes a family garden unique, the main functions and benefits of a garden, and some examples …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Matouš Jebavý, Ph.D.
- Oponent: Yuliana Kostyunicheva, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojůBakalářský studijní program:
Krajinářská architektura
Práce na příbuzné téma
-
A project of a crowdfunding campaign
A K M Zakaria -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
The Influence of a Used Discount Rate on a Valuation of an Investment Project
Anastasia Botsman -
Development of a Methodology for Determining the Objectives & Targets of a Project Organization
Kateřina Ferlíková -
Use of data analytics in IT project management: A case study of a pharmaceutical company
Anna Kassirova -
Návrh rodinné zahrady ve městě Hrob - studie konkrétního zahradního prostoru
Nikola Pohlová -
Současná krajinářská architektura v České republice – soubor rozhovorů pro architektonický časopis
Jana Šimečková -
Finance target IT landscape ve Škoda Auto: AS- IS IT Architecture v Archimate
Tomáš Suchomel
Název
Vložil
Vloženo
Práva