Zuzana Bilavčíková

Bachelor's thesis

Jazyk v reklamách na produkty rychlého občerstvení: lingvistická analýza

The Language of Fast-Food Advertisements: A Linguistic Analysis
Abstract:
This bachelor thesis deals with printed fast-food advertisements of big companies, namely, McDonald's, KFC, Subway, and Burger King. It consists of the theoretical part and the practical part. In the theoretical part the definition of the advertisement can be found, as well as the division of advertisements, and the usefulness of advertising, but also the criticism of it. Then it focuses on the language …viac
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tištěnými reklamami rychlého občerstvení, jmenovitě, McDonald 's, KFC, Burger King a Subway. Skládá se ze dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části je definován pojem reklama, jsou popsána i jednotlivá dělení reklam, a také je vysvětlena důležitost reklamy, ale je zde zmíněna i její kritika. Práce se poté soustředí konkrétně na jazyk reklam, protože ten …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Lenka Drábková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bilavčíková, Zuzana. Jazyk v reklamách na produkty rychlého občerstvení: lingvistická analýza. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe