Digital marketing trends in food and beverage industry – Ulviyya Movla-zada
Ulviyya Movla-zada
Diplomová práce
Digital marketing trends in food and beverage industry
Trendy digitálního marketingu v potravinářském a nápojovém průmyslu
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na trendy a nástroje digitálního marketingu používané v potravinářském a nápojovém průmyslu v Ázerbájdžánské republice. Cílem práce je zjistit, které digitální marketingové nástroje se dnes v potravinářském a nápojovém průmyslu nejčastěji používají a které z nich jsou skutečně efektivní. V práci je využita jak optika spotřebitele, tak optika producentů. Zvláštní důraz byl …víceAbstract:
The Master thesis focuses on the digital marketing trends and instruments used in Food and Beverage industry in Azerbaijani Republic. The aim is to find out which digital marketing instruments are mostly used in food and beverage industry nowadays, which of them are really effective for both, consumer and producer’s sides and which of them most probably will be used in the future in Azerbaijani Republic …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79737
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Marija Zlatić
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79737
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Implementace systému BOZP ve firmě zaměřené na prodej, provoz a servis nápojových a potravinových automatů
Radek Slovák -
Frekvence využití a sortiment nápojových a stravovacích automatů na základních a středních školách
Václav SCHWARZ -
Reklamy zaměřené na dětské potraviny a nápoje v českém televizním vysílání
Zdeněk FUČÍK -
Stravování žáků 2. stupně v rámci školy a školní jídelny
Hana Dupalová -
Development of a technology for crystallization and spray drying of saccharides and salts in the food industry
Damla Avci -
The application of a subscription-based business model in the food and beverage industry
Aiman Al Masani -
Copyright protection of artificial intelligence outputs
Benedikt Vala -
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Miroslav Běloch