Vliv canisterapie na školní výsledky dětí s projevy PAS – Irena KORÁBOVÁ
Irena KORÁBOVÁ
Diplomová práce
Vliv canisterapie na školní výsledky dětí s projevy PAS
Effect of Canistherapy on the school results of children with manifestations of ADS
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem canisterapie na školní výsledky dětí s projevy poruchy autistického spektra. Teoretická část popisuje poruchy autistického spektra, školní práce a intervence jedinců s PAS. Intervence jedinců s PAS je zde zaměřena na terapii formou canisterapie. Praktická část byla zaměřena na zkoumání vlivu canisterapie na 40 žáků s PAS z různých školních zařízení a jejich školní výsledky …víceAbstract:
This thesis deals with the influence of a canistherapy on school results of children with manifestations of Autism Spectrum Disorder (ASD). The theoretical part describes autism spectrum disorders, school work and interventions of individuals with ASD. Intervention of individuals with ASD aims on therapy in the form of canistherapy. The practical part aims on examining the effect of canistherapy on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Vomáčková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KORÁBOVÁ, Irena. Vliv canisterapie na školní výsledky dětí s projevy PAS. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Vliv podpůrných opatření na klima třídy a školní družiny
Michaela ŠÍRKOVÁ -
Vliv podpůrných opatření na klima třídy a školní družiny
Michaela ŠÍRKOVÁ -
Žák s potřebou podpůrných opatření v ZŠ - podpůrná opatření 1. stupně
Mária TOPIARZOVÁ -
Vliv podpůrných opatření na školní úspěšnost žáků
Tereza SKALICKÁ -
Klima školní třídy se žáky základní školy s minimální doporučenou úrovní pro úpravy očekávaných výstupů v rámci podpůrných opatření
Lucie NÁDENÍČKOVÁ -
Analýza podpůrných opatření pro předškolní a mladší školní věk dětí s balbuties
Gabriela Vágnerová -
Podpůrná opatření u žáků ze sociálně vyloučených lokalit pohledem školních speciálních pedagogů
Edita Buřilová