Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací – Bc. Lenka Martincová
Bc. Lenka Martincová
Diplomová práce
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Happiness for sale - commercialization of happiness and the role of marketing communications
Anotace:
Každý člověk chce být šťastný, pro každého ale štěstí znamená něco jiného. Práce se věnuje vymezení pojmu štěstí, teoretické přístupy k otázkám subjektivního blaha doplňují empirické studie zaměřené na míru štěstí a spokojenosti české veřejnosti. Zabývá se faktory, které na blaho působí a řeší otázku, do jaké míry ovlivňuje medializace dokonalosti a krásy v reklamách prožívání pocitu štěstí. Práce …víceAbstract:
Everyone wants to be happy, but happiness for everyone means something different. The work is dedicated to the definition of happiness, theoretical approaches to the issues of subjective well-being following empirical studies focused on happiness and satisfaction of the Czech public. It deals with the factors that affect it, and solves the question of to what extent it affects the media coverage of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ufbw0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Associations of Pleasurable Fantasizing, Coping Styles and Subjective Well-being
Ladislav Záliš -
Štěstí, spotřeba a konzumní společnost
Radka Kutilová -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Monika Báčová -
Štěstí na prodej – spotřeba jako nástroj dosahování štěstí?
Monika Dufková -
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Kristina Drahoňovská -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Alena Hojdová -
Ekonomie štěstí – vliv vybraných faktorů na pocit štěstí u podnikatelů a zaměstnanců
Štěpánka Petrů -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Jana Stibůrková