Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací – Bc. Lenka Martincová
Bc. Lenka Martincová
Master's thesis
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Happiness for sale - commercialization of happiness and the role of marketing communications
Abstract:
Každý člověk chce být šťastný, pro každého ale štěstí znamená něco jiného. Práce se věnuje vymezení pojmu štěstí, teoretické přístupy k otázkám subjektivního blaha doplňují empirické studie zaměřené na míru štěstí a spokojenosti české veřejnosti. Zabývá se faktory, které na blaho působí a řeší otázku, do jaké míry ovlivňuje medializace dokonalosti a krásy v reklamách prožívání pocitu štěstí. Práce …moreAbstract:
Everyone wants to be happy, but happiness for everyone means something different. The work is dedicated to the definition of happiness, theoretical approaches to the issues of subjective well-being following empirical studies focused on happiness and satisfaction of the Czech public. It deals with the factors that affect it, and solves the question of to what extent it affects the media coverage of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ufbw0/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2014
- Supervisor: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
- Reader: prof. MgA. Jiří Svoboda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Associations of Pleasurable Fantasizing, Coping Styles and Subjective Well-being
Ladislav Záliš -
Štěstí, spotřeba a konzumní společnost
Radka Kutilová -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Monika Báčová -
Štěstí na prodej – spotřeba jako nástroj dosahování štěstí?
Monika Dufková -
Štěstí na prodej - role marketingové komunikace a hédonistický model štěstí
Kristina Drahoňovská -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Alena Hojdová -
Ekonomie štěstí – vliv vybraných faktorů na pocit štěstí u podnikatelů a zaměstnanců
Štěpánka Petrů -
Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací
Jana Stibůrková