Bc. Lenka Martincová

Diplomová práce

Štěstí na prodej – komercionalizace štěstí a role marketingových komunikací

Happiness for sale - commercialization of happiness and the role of marketing communications
Anotace:
Každý člověk chce být šťastný, pro každého ale štěstí znamená něco jiného. Práce se věnuje vymezení pojmu štěstí, teoretické přístupy k otázkám subjektivního blaha doplňují empirické studie zaměřené na míru štěstí a spokojenosti české veřejnosti. Zabývá se faktory, které na blaho působí a řeší otázku, do jaké míry ovlivňuje medializace dokonalosti a krásy v reklamách prožívání pocitu štěstí. Práce …více
Abstract:
Everyone wants to be happy, but happiness for everyone means something different. The work is dedicated to the definition of happiness, theoretical approaches to the issues of subjective well-being following empirical studies focused on happiness and satisfaction of the Czech public. It deals with the factors that affect it, and solves the question of to what extent it affects the media coverage of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
  • Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní