Rozdíly ve výuce matematiky na střední škole v Keni a v České republice – Jan KRYSA
Jan KRYSA
Master's thesis
Rozdíly ve výuce matematiky na střední škole v Keni a v České republice
Differences in Mathematics Teaching at Secondary Schools in Kenya and the Czech Republic
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo porovnání výuky matematiky v Keni a v České republice. V úvodní časti máme rozebrán historický vývoj vzdělávání v daných zemích. Práce dále předkládá aktuální systémy vzdělávání a jejich vize do dalších let. První část porovnání byla provedena na aktuálně platných kurikulárních dokumentech. Keňské závazné kurikulum je velice obsáhlé. Mnoho témat se u nás již na středních …moreAbstract:
The aim of the thesis was to compare mathematics teaching in Kenya and the Czech Republic. In the introductory part we have discussed the historical development of education in both countries. The thesis then presents the current education systems and their vision for the years to come. The first part of the comparison has been done on the curriculum documents. The Kenyan curriculum is very comprehensive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2023
- Supervisor: RNDr. Petra Konečná, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRYSA, Jan. Rozdíly ve výuce matematiky na střední škole v Keni a v České republice. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Teaching for Secondary Schools / Teaching for Secondary Schools - Mathematics - Physical Education
Theses on a related topic
-
Alternativní formy odměňování zaměstnanců ve výrobních podnicích
Ondřej Pýcha -
Vzdělávací systém a středoškolská výuka v rozvojových zemích - Tanzánie
Jan Francálek -
Mempolis: Game-Based Learning System for Primary School Computer Science Education
Valérie Taftová -
Implementace Dlouhodobého záměru vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy do vzdělávací činnosti vybraných středních škol v Ústeckém kraji
Gabriela Preissová -
Volby v České republice z pohledu matematiky
Filip Smrček -
Výuka matematiky žáků se SVP na 1. stupni ZŠ s využitím prvků z matematiky profesora Hejného
Kristýna PABIŠOVÁ -
Výuka matematiky žáků se SVP na 1. stupni ZŠ s využitím prvků z matematiky profesora Hejného
Kristýna PABIŠOVÁ -
Srovnání výuky matematiky na druhém stupni základní školy a na nižším gymnáziu
Sára Turková