Výuka čtení žáků se středně těžkým mentálním postižením na ZŠ speciální pro žáky s vadami zraku – Bc. et Bc. David Lukl
Bc. et Bc. David Lukl
Diplomová práce
Výuka čtení žáků se středně těžkým mentálním postižením na ZŠ speciální pro žáky s vadami zraku
Reading of pupils with moderate mental retardation at Special school for children with visual impairment
Anotace:
Diplomová práce „Výuka čtení žáků se středně těžkým mentálním postižením na základní škole speciální pro žáky s vadami zraku“ se zabývá výukou čtení žáků se středně těžkým mentálním postižením a přidruženým zrakovým postižením. První kapitola popisuje středně těžké mentální postižení a vliv obtíží, které toto postižení provází, na edukační proces. Zmíněno je také mentální postižení v kombinaci se zrakovým …víceAbstract:
Master`s thesis „Reading of pupils with moderate mental retardation at Special school for children with visual impairment “ deals with education of children with mental disorders in combination with visual impairment. First chapter describes moderate mental retardation and it`s influence on educational process. Moderate retardation in combination with visual impairment is also mentioned, with accent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fdzxw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Jarmila Pipeková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Dialogue-based Exploration of Graphics for Users with a Visual Disability
Jaromír Plhák -
Disability-Friendly Phenomenon in User Interface and User Experience Design: Focus On Accessibility For Visually Impaired User
Roshah Charisma Selasie Nomo -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Využití metody Splývavého čtení v edukaci žáků s potížemi učení
Alena Stejskalová -
Diagnostika čteného textu ve 2. ročníku ZŠ v návaznosti na metody prvopočátečního čtení
Lucie SCHÖNBAUEROVÁ