Analýza generátorů hodnoty a finanční plán jako základ výnosového ocenění – Ing. Jana Barkóciová
Ing. Jana Barkóciová
Master's thesis
Analýza generátorů hodnoty a finanční plán jako základ výnosového ocenění
Analyse of Value Generators and Financial Plan as a Base of Income
Abstract:
Diplomová práca pod titulom ,,Analýza generátorov hodnoty a finančný plán ako základ výnosového ocenenia je zameraná na vytvorenie znaleckého posudku podniku ,ktorý som si na túto prácu vybrala, jedná sa konkrétne o Grandhotel v Starom Smokovci. Táto práca by mala zhodnotiť jeho hospodársku situáciu a uviesť, akú hodnotu držia vlastníci v rukách. Svoju prácu som začala stručým zhrnutím problematiky …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/l6e6h/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2007
- Supervisor: doc. Ing. Jan Heřman, CSc.
- Reader: doc. Ing. Ján Svrček, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARKÓCIOVÁ, Jana. \textit{Analýza generátorů hodnoty a finanční plán jako základ výnosového ocenění}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2006. Available from: https://theses.cz/id/gwytgs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Analýza podniku a zhodnotenie jeho konkurencieschopnosti v spracovateľskom priemysle
Kristína Gabrišová -
Súčasný stav a prognóza vývoja inflácie v ČR
Jan Vorel -
Finančná analýza a prognóza budúceho vývoja spoločnosti Cukrovar Vrbátky a. s.
Patrícia Tamašeková -
Motivace pracovníků v hotelech InterContinental v Praze a Grand Hotel Marriott v Moskvě
Siarhei Stanulevich -
Marketingová analýza hotelu The Grand Mark
Jan Huška -
On-line marketingová strategie hotelu Grand Čáslav
Ludmila Poskočilová -
Využití projektového řízení při realizaci specifické event marketingové aktivity hotelu Sheraton Grand Hotel and Spa Edinburgh.
Naděžda ŠUMBEROVÁ -
Marketingová strategie hotelu Grand
Petra Čevelová