Bc. Jan Huška, DiS.

Bakalářská práce

Marketingová analýza hotelu The Grand Mark

Marketing Analysis of The Grand Mark Hotel
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou analýzou hotelu The Grand Mark. Zaobírá se charakterem marketingu služeb, podstatou služeb a jejich vlastnostmi, marketingovou analýzou, marketingovým prostředím hotelu, jeho silnými a slabými stránkami a marketingovým mixem. Na základě provedené marketingové situační analýzy hotelu The Grand Mark jsou vyhodnoceny slabá místa marketingového mixu a navržena doporučení …více
Abstract:
This work deals with the marketing analysis of The Grand Mark Hotel. It is engaged in the character of marketing services, the essence of services and their characteristics, marketing analysis, marketing environment of the hotel, its strenghts and weaknesses and marketing mix. On the basis of the marketing situational analysis of The Grand Mark Hotel, the weak spots of the marketing mix evaluated and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2018
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/w9z19/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Vladana Horáková, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze