Sprachanimation als Mittel der Grammatikvermittlung? – Bc. Lenka NEJEDLÁ
Bc. Lenka NEJEDLÁ
Diplomová práce
Sprachanimation als Mittel der Grammatikvermittlung?
Ausgewählte Elemente der deutschen Grammatik und ihre spielerische Vermittlung im DaF-Unterricht
Language animation as a means of teaching grammar?
Abstract:
The present Master Thesis deals with a playful approach in the field of teaching grammar. At the beginning the issue of teaching grammar is described. In addition, the importance of grammar in teaching foreign languages is thematised. A look is taken at conveying grammar in historical perspective and the present discussions are addressed. Further on the method of language animation is introduced.Further …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá možností aplikace metody jazyková animace na výuku německé gramatiky. První část práce se zabývá problematikou výuky německé gramatiky z historického i současného hlediska. Popisuje základní otázky, myšlenky a studie vztahující se k dané problematice. V další části práce se pojednává o metodě jazyková animace. Jsou zde popsány její cíle, principy a možnosti využití. Empirická …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. phil. Michaela Voltrová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEJEDLÁ, Lenka. Sprachanimation als Mittel der Grammatikvermittlung?. Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / NJ-Ps
Práce na příbuzné téma
-
Technika řízeného objevování (guided discovery) ve výuce gramatiky studentů na úrovni B1.
Lucie Houdová -
Kreativita učitelů při výuce gramatiky anglického jazyka
Daniela Kristeková -
Výuka gramatiky na druhém stupni ZŠ
Adéla Skalická -
Výuka gramatiky anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Lenka PTÁČKOVÁ -
Induktivní výuka gramatiky anglického jazyka na 1. stupni základní školy
Lucie BÁRTŮ -
Využití textů zpěvačky Madonny k výuce gramatiky studentů na úrovni B1
Pavla Prokopová -
Výuka mluvené gramatiky u žáků úrovně A1
Jakub MASÁK -
Výuka francouzské gramatiky v online prostředí
Natálie Fridrichová