Alena Telínová

Bachelor's thesis

Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu

Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout tímto způsobem celkovou strategii marketingové komunikace k úspěchu na trhu. Teoretická část práce se nejprve zaměřuje na obecný koncept marketingové komunikace a následně detailně …viac
Abstract:
This bachelor thesis focuses on new trends in marketing communication on the Czech market. The aim of the thesis is to analyse and evaluate new trends in marketing communication that help to target the customer more precisely and thus move the overall marketing communication strategy towards success in the market. The theoretical part of the thesis first focuses on the general concept of marketing …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor: http://theses.cz/id/gx3gkj/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2023

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme:
Ekonomika a management