Ing. Denisa Musilová

Bachelor's thesis

Masová komunikace a její psychologický charakter

Mass communication and its psychological character
Abstract:
Bakalářská práce na téma „Masová komunikace a její psychologický charakter“, je zaměřena na masová média, jejich využití a vliv na zákazníky. Cílem bakalářské práce je porovnání vlivů a účinnosti televizní a internetové reklamy. V první teoretické části práce jsou vysvětleny a popsány základní pilíře masové komunikace typy masových médií a jejich psychologický vliv na populaci. V druhé aplikační části …more
Abstract:
Bachelor work with theme „Mass media communication and its psychological character“ is concentrated on mass media, its utilisation and its influance on customers. The goal of my bachelor work is to compare influances and effectivity of the TV and internet advertising. In its first theory part, basic pillars of mass media communication, types of mass medias and its psychological influance on population …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 8. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2011
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Frélich
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication