Bc. Jozef Kontuľ

Bachelor's thesis

Zavedenie nového produktu na trh

Introducing a new product to the market
Abstract:
The Bachelor Thesis is aimed at introducing a new product to the market. The work is divided into three parts. In the first part the main concepts for understanding the problems are characterized. In the second, the analytical part is the theoretical knowledge applied to a particular product, Jankove buchty. The last part consists of a design part, where some suggestions and improvements are offered …viac
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na zavedenie nového produktu na trh. Práca je rozdelená do troch častí. V prvej časti sú charakterizované hlavné pojmy pre pochopenie problematiky. V druhej, analytickej časti sú teoretické znalosti aplikované na konkrétny produkt, Jankove buchty. Poslednú časť tvorí časť návrhová, kde sú ponúknuté určité návrhy a zlepšenia týkajúce sa ciele práce.
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2018
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/hxnwu/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2018
  • Vedúci: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
  • Oponent: Ing. Eliška Smotlachová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)