Aplikace elektronického marketingu v hudební scéně – Ing. Vladyslav Tsarenko
Ing. Vladyslav Tsarenko
Diplomová práce
Aplikace elektronického marketingu v hudební scéně
Application of electronic marketing in music industry
Anotace:
Cílem této diplomové práce je aplikace nástrojů elektronického marketingu v hudebním průmyslu a rozpracování marketingových aktivit zaměřených na propagaci hudebních subjektů a jejich produktů. Teoretická část práce je věnována analýze stavu současné hudební scény a také hlavním trendům jejího rozvoje, zejména digitální distribuci. Druhá polovina teoretické části práce je věnována studiu významu internetového …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is an application of electronic marketing in music industry, as well as the development of marketing activities, focused on the promotion of subjects of music scene and their products. Theoretical part of the thesis is dedicated to analysis of modern music industry and its main trends, for example - digital distribution. The second half of theoretical part is dedicated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oirk2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v Praze, sociální marketing úřadů práce v Praze
Kristýna Petráková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v okrese Louny, sociální marketing Úřadu práce v Lounech
Nikola Hofmanová -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Sociální marketing v neziskových organizacích poskytujících služby sociální prevence v Plzeňském kraji
Vendula ČUBOVÁ -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková