Využití revidované Bloomovy taxonomie pro rozvoj HOCS (Higher Order Cognitive Skills - kognitivních úrovní vyššího řádu) v ekonomickém vzdělávání – Dana Kolářová
Dana Kolářová
Disertační práce
Využití revidované Bloomovy taxonomie pro rozvoj HOCS (Higher Order Cognitive Skills - kognitivních úrovní vyššího řádu) v ekonomickém vzdělávání
Use of Revised Bloom's Taxonomy for Higher Order Cognitive Skills Development in Economic Education
Anotace:
Disertační práce se zabývá propojením revidované Bloomovy taxonomie vzdělávacích cílů s konceptuálním modelem indikátorů rozvoje kognitivních hladin vyššího řádu (Zoller, 2015, s. 4476), třífázovým modelem učení E-U-R a strategiemi učení s cílem navrhnout a experimentálně ověřit výuku vhodnou pro rozvoj kognitivních úrovní vyššího řádu (Higher-order-cognitive-skills - HOCS) (analyzovat, hodnotit a …víceAbstract:
Thesis deals with the connection of the revised Bloom's taxonomy of educational goals with The guiding conceptual model of Higher-Order Cognitive Skills (Zoller, 2015, s. 4476), the three-phase EUR learning model and learning strategies to design and experimentally verify teaching suitable for higher-order cognitive skills - HOCS) development (analyze, evaluate and create) in economic education. Thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2015
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81452
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2020
- Vedoucí: Pavel Krpálek
- Oponent: Libor Pavera, Ľudmila Velichová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLÁŘOVÁ, Dana. \textit{Využití revidované Bloomovy taxonomie pro rozvoj HOCS (Higher Order Cognitive Skills - kognitivních úrovní vyššího řádu) v~ekonomickém vzdělávání}. Online. Disertační práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/gxlk41/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81452
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Teorie vyučování ekonomických předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost občanů s kvalitou života jako indikátor rozvoje (Brno-Líšeň)
Tereza Unarová -
Měření udržitelného rozvoje pomocí vybraných indikátorů v rámci Evropské unie
Andrea Hrušková -
Využití revidované Bloomovy taxonomie pro rozvoj HOCS (Higher Order Cognitive Skills - kognitivních úrovní vyššího řádu) v ekonomickém vzdělávání
Dana Kolářová -
Didaktická transformace tématu Dimenze vesmíru
Jakub KOPÁČEK -
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Using Tablets for Project-Based Learning in EFL: Course Design
Tereza Potůčková -
Problém socioekonomického postavení žen v Asii - případová studie: komparativní studie :Japonsko, Čína, Indie
Karolína Hrbková