Problematika učebních úloh v učebním oboru truhlář – Bc. Jiří Kovář
Bc. Jiří Kovář
Bachelor's thesis
Problematika učebních úloh v učebním oboru truhlář
The issue of teaching roles in apprenticeship carpenter
Abstract:
Anotace Jsem učitelem odborného výcviku v oboru truhlář 33-56-H/01.V teoretické první části je seznámení s SOŠ a SOU stavební Brno – Bosonohy a učebními obory, které vyučujeme. V druhé teoretické části je popsána struktura a taxonomie učebních úloh a jejich funkce ve výuce. Nastínil jsem i taxonomii rozdělení podle D. Tollingerové. V praktické části je popsán způsob, jak v každém druhu výukových prací …moreAbstract:
Abstract I am a teacher training in the field of theoretical carpenter 33-56-H/01. V first part is the introduction of SOS and SOU building in Brno – Bosonohy and apprenticeship programs that teach. The sekond part describes the theoretical structure and taxonomy of learning tasks and teaching functions. I outlined a taxonomy and distribution by D. Tollingerové. The practical part describes the way …moreKeywords
Klíčová slova Profil absolventa taxonomie učebních úloh cvičné práce užitkové práce produktivní práce olepovačka miniprof manual ekonomická situace edukant edukátor ŠVP. Keywords Graduate profile taxonomy teaching jobs job training domestic work labor productivity edgebanders MiniProf Manual economic situation educator SEP.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rosl9/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2011
- Supervisor: Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Education - Vocational Training
Theses on a related topic
-
Profil Arnošta Goldflama jako dramatika a režiséra
Martin Domkář -
Analýza učebních úloh ve výuce anglického jazyka ve 4. ročníku ZŠ dle Bloomovy taxonomie
Hana Matušková -
Aplikace Bloomovy taxonomie ve tvorbě geografických učebních úloh na 1. stupni ZŠ
Žaneta HEJNOVÁ -
Hodnocení učebních úloh ve druhém a třetím vydání zeměpisné učebnice FRAUS 8
Jan Otáhal -
Srovnání učebních úloh v učebnicích vlastivědy - historický exkurz
Jitka Kvapilová -
Analýza učebních úloh z vlastivědy
Jitka Martincová -
Analýza učebních úloh ve výuce zeměpisu na ZŠ
Romana Smetanová -
Cvičné, užitkové, produktivní práce a jejich zařazení do odborného výcviku
Roman Minster