Mezinárodní srovnání spotřebitelského chování na trhu kávy – Gabriela Ottopalová
Gabriela Ottopalová
Diplomová práce
Mezinárodní srovnání spotřebitelského chování na trhu kávy
International Comparison of Consumer Behaviour on the Coffee Market
Anotace:
Káva je oblíbeným nápojem, s bohatou kulturou a mnoha sociálními aspekty. Tématem diplomové práce je mezinárodní srovnání spotřebitelského chování na trhu kávy. Cílem diplomové práce je identifikovat, popsat, vyhodnotit rozdíly a společné znaky spotřebitelského chování na trhu kávy v České republice a Itálii. Za účelem dosažení tohoto cíle byla zvolena kvantitativní metoda výzkumu – elektronické dotazování …víceAbstract:
Coffee is a popular beverage, with a rich culture and many social aspects. The topic of the diploma thesis is an international comparison of consumer behavior in the coffee market. The aim of the diploma thesis is to identify, describe, evaluate the differences and common features of consumer behavior in the coffee market in the Czech Republic and Italy. In order to achieve this goal, a quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143346
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2021
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Hana Káňová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní srovnání spotřebitelského chování na trhu piva
Dominika Krischková -
Podobnosti a odlišnosti rodinného chování v mezinárodním srovnání
Kateřina Lončíková -
Úroveň plodnosti žen ve věku 35 let a více v Česku v mezinárodním srovnání
Veronika Filipová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu piva v mezinárodním kontextu
Lukáš Poštulka -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic
Shadrach Kwesi Amankwatia Gyimah -
Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
John Love Joy Sahaya Raj