Marketingová komunikační kampaň segmentu alternativních potravin ve vybraných obchodních řetězcích – Markéta Malá
Markéta Malá
Bakalářská práce
Marketingová komunikační kampaň segmentu alternativních potravin ve vybraných obchodních řetězcích
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MALÁ, Markéta. \textit{Marketingová komunikační kampaň segmentu alternativních potravin ve vybraných obchodních řetězcích}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/gxsx23/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Bakalářský studijní program:
Bakalářský program EM (Bc.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Vlášková, T.
13. 5. 2024