Měření spokojenosti zákazníků na trhu textilních lan a šňůr – Hana Janíková
Hana Janíková
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků na trhu textilních lan a šňůr
Customer Satisfaction Measurement on the Market of Textile Ropes and Cords
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat spokojenost zákazníků firmy LANEX a.s. a zjistit konkurenční pozici na trhu textilních lan a šňůr. Ke zjištění spokojenosti byl použit marketingový výzkum, který byl realizován elektronickým dotazováním. Na základě výsledků výzkumu byly vypracovány návrhy a doporučení, které bude firma moci využít ke zvýšení spokojenosti zákazníků, k získání nových zákazníků …víceAbstract:
This Bachelor work aids to analyze the customer satisfaction of LANEX company and determine the competitive position on the market of textile ropes and cords. To find satisfaction was used marketing research, which was realized by using electronic inquiries. Based on results of research were developed suggestions and recommendations which company will able to use to increase customer satisfaction, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/97493
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
The role of student satisfaction and student loyalty on intention to return to the specific university: A comparative study of UK and Czech Republic university
Lukáš Myslivec -
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Zuzana Drienková