Changrong Guo
Bachelor's thesis
The Marketing Strategy of Alibaba
Marketingová strategie společnosti Alibaba
Abstract:
Alibaba Group jako největší světový maloobchodní a elektronický obchod na světě sehrála v posledních několika desetiletích významnou roli při vedení trendu čínského elektronického obchodu. Marketingové strategie společnosti Alibaba jsou pro Alibaba Group klíčovými faktory, aby si vybudovala pevný základ a prosperovala na vysoce konkurenčním trhu s elektronickým obchodem. Tato práce využívá situační …moreAbstract:
Alibaba Group, as the world’s largest retailer and e-commerce company, has played a significant role in leading the trend of China’s e-commerce in the past few decades. Alibaba’s marketing strategies are the key factors for Alibaba Group to gain a foothold and grow prosperously in the highly competitive e-commerce market. This thesis uses the situational analysis, including SWOT analysis and Porter …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81335
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2020
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Ludmila Štěrbová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81335
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Podnikatelský záměr pro obchod s autopotahy
Diana Ilicheva -
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Markéta Fialová -
Mezinárodní obchod s vybranou komoditou mezi ČR a Čínou
Radka Novotná -
Marketingová strategie projektu Plantasia, obchod s rostlinami
Thu Hang Dangová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Kamila Sovová -
Marketingová situační analýza firmy XY
Petr Vilášek -
Chování spotřebitele při nákupu potravin prostřednictvím elektronického obchodu
Monika Polášková