Changrong Guo

Bachelor's thesis

The Marketing Strategy of Alibaba

Marketingová strategie společnosti Alibaba
Anotácia:
Alibaba Group jako největší světový maloobchodní a elektronický obchod na světě sehrála v posledních několika desetiletích významnou roli při vedení trendu čínského elektronického obchodu. Marketingové strategie společnosti Alibaba jsou pro Alibaba Group klíčovými faktory, aby si vybudovala pevný základ a prosperovala na vysoce konkurenčním trhu s elektronickým obchodem. Tato práce využívá situační …viac
Abstract:
Alibaba Group, as the world’s largest retailer and e-commerce company, has played a significant role in leading the trend of China’s e-commerce in the past few decades. Alibaba’s marketing strategies are the key factors for Alibaba Group to gain a foothold and grow prosperously in the highly competitive e-commerce market. This thesis uses the situational analysis, including SWOT analysis and Porter …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
  • Vedúci: Jaroslav Halík
  • Oponent: Ludmila Štěrbová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81335