Changrong Guo
Bakalářská práce
The Marketing Strategy of Alibaba
Marketingová strategie společnosti Alibaba
Anotace:
Alibaba Group jako největší světový maloobchodní a elektronický obchod na světě sehrála v posledních několika desetiletích významnou roli při vedení trendu čínského elektronického obchodu. Marketingové strategie společnosti Alibaba jsou pro Alibaba Group klíčovými faktory, aby si vybudovala pevný základ a prosperovala na vysoce konkurenčním trhu s elektronickým obchodem. Tato práce využívá situační …víceAbstract:
Alibaba Group, as the world’s largest retailer and e-commerce company, has played a significant role in leading the trend of China’s e-commerce in the past few decades. Alibaba’s marketing strategies are the key factors for Alibaba Group to gain a foothold and grow prosperously in the highly competitive e-commerce market. This thesis uses the situational analysis, including SWOT analysis and Porter …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81335
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Ludmila Štěrbová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81335
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Podnikatelský záměr pro obchod s autopotahy
Diana Ilicheva -
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Markéta Fialová -
Mezinárodní obchod s vybranou komoditou mezi ČR a Čínou
Radka Novotná -
Marketingová strategie projektu Plantasia, obchod s rostlinami
Thu Hang Dangová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Kamila Sovová -
Marketingová situační analýza firmy XY
Petr Vilášek -
Chování spotřebitele při nákupu potravin prostřednictvím elektronického obchodu
Monika Polášková