Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala – Bc. Lenka Vlčková
Bc. Lenka Vlčková
Master's thesis
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Marketing strategy and marketing mix for the Scala Cinema
Abstract:
Tato diplomová práce analyzuje marketingové prostředí kina Scala, které je jedním z posledních velkých jednosálových kin v centru města Brna. Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie pro toto kino Scala, a to na základě zmapování jeho současného celkového stavu. Úvodní kapitola je věnována historii brněnský kin. Druhá kapitola je zaměřena na charakteristiku, historii a současnost kina …moreAbstract:
This Diploma Work analyses marketing environment of the Scala Cinema, one of the last operating large single-hall cinemas in the center of Brno. Target of this Work is to suggest a marketing strategy for the Scala Cinema based on the analysis of its overall current state. The first chapter looks at the history of cinemas in Brno, the second chapter focuses on characteristics, history and present of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/d422f/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2011
- Supervisor: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
- Reader: Ing. Daniel Zásměta
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová