Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala – Bc. Lenka Vlčková
Bc. Lenka Vlčková
Diplomová práce
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Marketing strategy and marketing mix for the Scala Cinema
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje marketingové prostředí kina Scala, které je jedním z posledních velkých jednosálových kin v centru města Brna. Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie pro toto kino Scala, a to na základě zmapování jeho současného celkového stavu. Úvodní kapitola je věnována historii brněnský kin. Druhá kapitola je zaměřena na charakteristiku, historii a současnost kina …víceAbstract:
This Diploma Work analyses marketing environment of the Scala Cinema, one of the last operating large single-hall cinemas in the center of Brno. Target of this Work is to suggest a marketing strategy for the Scala Cinema based on the analysis of its overall current state. The first chapter looks at the history of cinemas in Brno, the second chapter focuses on characteristics, history and present of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d422f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Daniel Zásměta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová