Bc. Lucia Šťastná

Bakalářská práce

Komunikace v managementu služeb

Communication in service management
Abstract:
The bachelor thesis deals with communication in service management. Attention is focused on communication and psychological state between superior and subordinate. The aim of the work is to examine managerial communication and find out how it can be improved. How employees perceive their superior's communication, how they fit into the team at work and how they perceive interpersonal relationships in …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá komunikáciou v managemente služieb. Pozornosť je zameraná na komunikáciu a psychologický stav medzi nadriadeným a podriadeným. Cieľom práce je skúmať manažérsku komunikáciu a zistiť, ako sa dá zlepšiť. Ako vnímajú zamestnanci komunikáciu svojho nadriadeného, ako zapadajú do tímu v práci a ako vnímajú medziľudské vzťahy na pracovisku. V teoretickej časti je popísaná komunikácia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/b0s2i/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Oponent: PhDr. Romana Kratochvílová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách