Vliv influencerů na rozhodování spotřebitele při nákupu skin care kosmetiky – Nikol Kočí
Nikol Kočí
Diplomová práce
Vliv influencerů na rozhodování spotřebitele při nákupu skin care kosmetiky
Influence of Influencers on Consumer Decision-Making when Purchasing Skin Care Cosmetics
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem influencerů na spotřebitele při nákupu skin care kosmetiky. Hlavním cílem této práce je odhalit, jakým způsobem influenceři ovlivňují rozhodovací procesy spotřebitelů v oblasti kosmetických produktů, které jsou určeny pro péči o pleť. Práce byla rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. V rámci teoretické části byly představeny důležité pojmy týkající …víceAbstract:
The thesis explores the impact of influencers on consumers when purchasing skin care cosmetics. The main goal of this work is to reveal how influencers impact consumer decision-making processes in the area of cosmetic products designed for skin care. The work was divided into two parts: theoretical and practical. In the theoretical part, important concepts related to consumer behavior, online marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/153275
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Monika Motyčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOČÍ, Nikol. \textit{Vliv influencerů na rozhodování spotřebitele při nákupu skin care kosmetiky}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/gybzqx/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv influencer marketingu na spotřebitelské chování
Markéta Hromková -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování
Claudia Rojčyková -
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů
Taisiia Petrova -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Tereza Hausknechtová -
Využití influencer marketingu v cestovním ruchu
Michaela Kamarášová -
Analýza vlivu influencer marketingu na chování spotřebitele
Kristýna Balharová -
Influencer marketing - cross-cultural study
Tuan Vu Dao