Role a postavení Public Relations v komerčním a neziskovém sektoru – Ing. Monika Kofroňová
Ing. Monika Kofroňová
Bachelor's thesis
Role a postavení Public Relations v komerčním a neziskovém sektoru
The role and status of public relations in the commercial and voluntary sectors
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá porovnáním role a postavení Public Relations v komerčním a neziskovém sektoru. Teoretická část se zaměřuje na definování a charakteristiku Public Relations, jeho členění a funkce. Dále je analyzován komerční a neziskový sektor. V praktické části se práce věnuje ověřování nabytých teoretických poznatků na vybraných subjektech z komerčního a neziskového sektoru z hlediska uplatňování …moreAbstract:
Bachalor thesis deals with comparison of Public Relations role and position in commercial and noncommercial sectors. The teoretical part focuses on definition and characteristics of Public Relation, its structure and functions. Afterwards commercial and noncommercial sectors are analyzed. The practical part deals with verification of the gained theoretical findings on selected subjects from commercial …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/veizv/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
- Reader: Ing. Tereza Dvořáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Založení a fungování spolku, účtování a její problematiky, odlišné zdanění v rozdílu účtování mezi neziskovými organizacemi a obchodní společností
Lenka Růžičková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Marcela HORÁČKOVÁ -
Fundraisingový plán vybrané neziskové organizace
Veronika BENEŠOVÁ -
Aplikace marketingu u regionální neziskové organizace - Obchodní a hospodářské komory
Markéta Zezuláková -
Daňové dopady transformace příspěvkové organizace na obchodní korporaci
Karel Šantora -
Fundraisingový plán vybrané neziskové organizace
Hana RANDOVÁ -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková