Obchodní strategie společnost Madeta a vazba na konkurenční prostředí – Bc. Alena Davidová
Bc. Alena Davidová
Bachelor's thesis
Obchodní strategie společnost Madeta a vazba na konkurenční prostředí
Abstract:
V bakalářské práci bude analyzováno konkurenční prostředí. Konkrétně se bude jednat o analyzování konkurenční pozice obchodní značky Lipánek, která je vlastněna společností MADETA, a. s. Určení největších konkurentů značky a dopad jejich nejsilnějších konkurenčních prvků, je základním problémem této práce. Ke strategickému a konkurenčnímu posouzení slouží analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. V práci …moreAbstract:
The bachelor’s work will be analyzed in a competitive environment. Specifically, it will be on analyzing the competitive position of brands Lipánek, which is owned by MADETA Inc... A determination of the biggest competitors of brand and an impact of their strongest competitive elements is a fundamental problem in this work. The analysis of the internal and the external environment is employed to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/g2dvg/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Reader: prof. Ing. Marek Vochozka, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DAVIDOVÁ, Alena. \textit{Obchodní strategie společnost Madeta a vazba na konkurenční prostředí}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/gyeyns/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG
Daniela Bažantová -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Renocar’s Oldtimer Business Strategy – Connecting History and Heritage with the Current Business Model
Matěj Lang -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Is business strategy of DJI effective in Germany?
Zuding Qi -
Business Strategy of an Acommodation Provider in European Market and its Response to Covid-19
Kyryl Tereshchenko