Obchodní strategie společnost Madeta a vazba na konkurenční prostředí – Bc. Alena Davidová
Bc. Alena Davidová
Bakalářská práce
Obchodní strategie společnost Madeta a vazba na konkurenční prostředí
Anotace:
V bakalářské práci bude analyzováno konkurenční prostředí. Konkrétně se bude jednat o analyzování konkurenční pozice obchodní značky Lipánek, která je vlastněna společností MADETA, a. s. Určení největších konkurentů značky a dopad jejich nejsilnějších konkurenčních prvků, je základním problémem této práce. Ke strategickému a konkurenčnímu posouzení slouží analýzy vnitřního a vnějšího prostředí. V práci …víceAbstract:
The bachelor’s work will be analyzed in a competitive environment. Specifically, it will be on analyzing the competitive position of brands Lipánek, which is owned by MADETA Inc... A determination of the biggest competitors of brand and an impact of their strongest competitive elements is a fundamental problem in this work. The analysis of the internal and the external environment is employed to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/g2dvg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Marek Vochozka, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DAVIDOVÁ, Alena. \textit{Obchodní strategie společnost Madeta a vazba na konkurenční prostředí}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/gyeyns/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG
Daniela Bažantová -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Renocar’s Oldtimer Business Strategy – Connecting History and Heritage with the Current Business Model
Matěj Lang -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Is business strategy of DJI effective in Germany?
Zuding Qi -
Business Strategy of an Acommodation Provider in European Market and its Response to Covid-19
Kyryl Tereshchenko