Karel Muzika

Bakalářská práce

Význam učebních otázek pro rozvoj komunikativních dovedností žáků

Anotace:
Cílem práce je zjistit, zda učební otázky učitelů na Vyšší odborné škole a Střední průmyslové škole dopravní jsou pro žáky aktivizující.Bakalářská práce má charakter teoreticko-empirický.V teoretické části je stručně charakterizováno pojetí učebních otázek, systém kritérií jejich členění a význam pro rozvoj komunikativních dovedností. Pojednává i o motivačním aspektu učebních otázek pro rozvoj tvůrčího …více
Abstract:
The aim of the thesis is to find out whether the teaching questions of teachers at the Higher Technical School and the Secondary Industrial School of Transport are activating for pupils.The bachelor thesis has a theoretical-empirical character.The theoretical part briefly characterizes the concept of learning issues, the system of criteria of their classification and importance for the development …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2017
Identifikátor: http://theses.cz/id/gymdlb/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů