Bc. Magda Součková

Bachelor's thesis

Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem

Building a brand as an instrument for communication with a customer.
Abstract:
Téma této bakalářské práce Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem je z oblasti marketingu. Cílem práce je na základě analýzy upozornit na činnosti související s budováním značky, které ovlivňují její vnímání zákazníky, zjistit, jak zákazníci chápou kvalitu a cenu a na příkladu společnosti Coca-Cola ukázat, co je důležité pro úspěšné vybudování značky. Jako metody zpracování práce …more
Abstract:
The topic of this bachelor thesis “Building a brand as an instrument for communication with a customer” is from the area of marketing. The aim of the thesis is, on the basis of analysis, to highlight the activities related to brand building, which influence its perception by the customers, and to find out, how the customers comprehend the quality and price, and to show on a case study of Coca-Cola …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Reader: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze