Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem – Bc. Magda Součková
Bc. Magda Součková
Bachelor's thesis
Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem
Building a brand as an instrument for communication with a customer.
Abstract:
Téma této bakalářské práce Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem je z oblasti marketingu. Cílem práce je na základě analýzy upozornit na činnosti související s budováním značky, které ovlivňují její vnímání zákazníky, zjistit, jak zákazníci chápou kvalitu a cenu a na příkladu společnosti Coca-Cola ukázat, co je důležité pro úspěšné vybudování značky. Jako metody zpracování práce …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis “Building a brand as an instrument for communication with a customer” is from the area of marketing. The aim of the thesis is, on the basis of analysis, to highlight the activities related to brand building, which influence its perception by the customers, and to find out, how the customers comprehend the quality and price, and to show on a case study of Coca-Cola …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2015
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13488/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2015
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
Marek Janoš -
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová