Značení Český výrobek pohledem výrobců na českém trhu – Bc. Marek Suchý
Bc. Marek Suchý
Master's thesis
Značení Český výrobek pohledem výrobců na českém trhu
Czech product mark from the perspective of producers on Czech market
Abstract:
Cílem diplomové práce je navržení vlastních doporučení a možných změn koordinátorům obchodního značení „Český výrobek“, která přispějí k efektivnější tvorbě marketingové a komunikační strategie těchto značek, a to zejména na základě aktuální pozice těchto značek a na základě očekávání podniků, které těmito značkami označují svoje produkty.Abstract:
The aim of the thesis is to create recommendations and suggestions to possible changes for coordinators of the origin marking “Český výrobek” (Czech product). These suggestions will contribute to more effective marketing and communication strategy of these marks of origin, especially based on the current position of the marks on the market and the expectations of those companies that labels their products …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SUCHÝ, Marek. \textit{Značení Český výrobek pohledem výrobců na českém trhu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/gyy38e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Product Placement in Music Videos in Respect of the Generation Y in the Czech Republic
Matěj Novotný -
Product placement v české kinematografické tvorbě
Martina Suková -
Product placement a jeho vnímání českým a slovenským spotřebitelem
Petra Dvorská -
Efektivita product placementu, jakožto marketingového nástroje, v českém filmu
Matyáš Bulín -
Product placement v českých televizních pořadech
Veronika Kučerová -
Product placement v české audiovizuální tvorbě
Jaroslava KAFKOVÁ -
Právní aspekty product placementu v České republice
Lidmila Kuchaříková -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights