Oltářní křídlo s pašijovými výjevy v Národní galerii v Praze (inv. č. O 5530) – Mgr. Jana Grenová
Mgr. Jana Grenová
Bakalářská práce
Oltářní křídlo s pašijovými výjevy v Národní galerii v Praze (inv. č. O 5530)
Altar pannel with passion themes from the National Gallery in Prague (in. number O 5530)
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje oltářnímu křídlu s pašijovými výjevy (inv. č. O 5530, výjevy: Kristus na hoře Olivetské, Poslední večeře), které dosud nebylo zkoumáno a existuje jen několik zmínek v literatuře s možným náznakem datace a původního umístění. Dílo bylo datováno do 1. poloviny 15. století a dáváno do souvislostí s Mistrem Rajhradského oltáře a se slezským uměním. Především se ovšem jedná o …víceAbstract:
Bachelor thesis is aimed to the altar pannel with passion themes (in. number O 5530, scenes: Christ on the Mount of Olives, Last supper). It wasn't researched until now and there are only several mentions in the literature, which indicate possible marks of dating and location. The piece was dated in the first half of 15th century and was often linked with Master of Rajhrad's altar and silesian art …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u0zdc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: prof. PhDr. Milena Bartlová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Dějiny umění
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání Národní galerie v Praze s Oblastní galerií v Liberci v 50. a 60. letech 20. století
Kateřina FUCSIKOVÁ -
Marketingové strategie Národní galerie v Praze a Puškinova muzea v Moskvě
Veronika Lobanova -
Vznik veřejných galerijních institucí v bývalém Československu v kontextu kulturní politiky se zaměřením na Moravskou galerii v Brně
Simona Osičková -
Akviziční filozofie a praxe muzeí výtvarného umění v českých zemích v období 1948 – 1968 v kulturně-historickém kontextu
Monika Sedláková -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová -
Cesty soukromého sběratelství moderního umění v českých zemích v letech 1948 – 1965
Marcela Chmelařová -
Porovnání strategie marketingové komunikace na sociálních sítích Národní galerie v Praze s vybranými benchmarky
Anna Khudyakova -
Vybrané doprovodné programy Národní galerie v Praze ve Veletržním paláci pro základní školy
Darina Hlinková