Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol – Bc. Eliška Ročková
Bc. Eliška Ročková
Bachelor's thesis
Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol
The relationship between perceived teachers' approach and coping strategies, self-regulated learning and academic performance in secondary school students
Anotácia:
Tato práce je zaměřena na vztah vnímané podpory základních psychologických potřeb podle sebedeterminační teorie, seberegulovaným učením a copingovými strategií a akademickým výkonem u studentů středních škol. Hlavním cíle této práce bylo zjistit, zda ovlivňuje podpora kompetence, autonomie a pocitu sounáležitosti sebe-regulované učení a zda je nezávislým prediktorem. Dále naším cílem bylo zjistit, …viacAbstract:
This study explores the relation between the teachers´ support of the basic psychological need according to SDT, self-regulated learning, coping strategies and academic performance in secondary school students. This study aimed to investigate whether perceived teachers' support of competence, autonomy, and relatedness influences student's self-regulated learning and whether is autonomy support an independent …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/un0ea/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2021
- Vedúci: Mgr. Tatiana Malatincová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROČKOVÁ, Eliška. \textit{Vztah mezi vnímaným přístupem učitele a copingovými strategiemi, seberegulovaným učením a akademickým výkonem u studentů středních škol}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/gzkpa3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Academic Motivation in Self-Regulated Learning of University Students in Connection with Perceived Academic Performance
Monika Řičicová -
Podpora komunikační kompetence u dětí v ústavní péči
Lenka Slaninová -
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková