Organizační formy podporující individualizaci předškolního vzdělávání – Ester LIPKOVÁ
Ester LIPKOVÁ
Bakalářská práce
Organizační formy podporující individualizaci předškolního vzdělávání
Forms of organisation supporting individualisation in pre-school education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá organizačními formami podporující individualizaci předškolního vzdělávání. Teoretická část práce je zaměřena na užití organizačních forem v prostředí mateřských škol, které podporují proces individualizace. Zde také objasňuji pojmy individuální zvláštnosti, vývojová specifika, reformní hnutí a věnuji se alternativním a moderním alternativním školám v souvislosti s individualizací …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with organisational forms supporting the individualisation of preschool education. The theoretical part of the work is focused on the use of organisational forms in the environment of kindergartens which support the process of individualisation. Here, I also clarify the concepts of individual peculiarities, developmental specifics, reform movements, and deal with alternative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIPKOVÁ, Ester. Organizační formy podporující individualizaci předškolního vzdělávání. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Možnosti spolupráce mezi učitelkami mateřské školy a učitelkami prvního stupně základní školy
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Analýza komunikačního stylu začínající a zkušené učitelky mateřské školy
Tereza Lamáčková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Přechod dítěte z mateřské školy do školy základní
Marcela Komárková -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková