Organizační formy podporující individualizaci předškolního vzdělávání – Ester LIPKOVÁ
Ester LIPKOVÁ
Bachelor's thesis
Organizační formy podporující individualizaci předškolního vzdělávání
Forms of organisation supporting individualisation in pre-school education
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá organizačními formami podporující individualizaci předškolního vzdělávání. Teoretická část práce je zaměřena na užití organizačních forem v prostředí mateřských škol, které podporují proces individualizace. Zde také objasňuji pojmy individuální zvláštnosti, vývojová specifika, reformní hnutí a věnuji se alternativním a moderním alternativním školám v souvislosti s individualizací …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with organisational forms supporting the individualisation of preschool education. The theoretical part of the work is focused on the use of organisational forms in the environment of kindergartens which support the process of individualisation. Here, I also clarify the concepts of individual peculiarities, developmental specifics, reform movements, and deal with alternative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 17. 8. 2020
- Supervisor: Mgr. Alexandra Tomášová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LIPKOVÁ, Ester. Organizační formy podporující individualizaci předškolního vzdělávání. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Možnosti spolupráce mezi učitelkami mateřské školy a učitelkami prvního stupně základní školy
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Analýza komunikačního stylu začínající a zkušené učitelky mateřské školy
Tereza Lamáčková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Přechod dítěte z mateřské školy do školy základní
Marcela Komárková -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková