Dětské prekoncepty o fungování lidského těla – Andrea Dalajková
Andrea Dalajková
Bachelor's thesis
Dětské prekoncepty o fungování lidského těla
Children's conceptions about functioning of the human body
Abstract:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se prekoncepty dětí předškolního věku o fungování trávicí soustavy. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a teorie, ze kterých autorka v práci vychází. V textu je také věnována pozornost analýze výzkumů k tématu, s důrazem na způsoby, jak může pedagogika a především učitel mateřské školy na prekoncepty reagovat. V empirické části …moreAbstract:
The bachelor thesis has theoretical and empirical character and deals with the preconceptions of preschool children about the functioning of the digestive system. Basic concepts and theories from which author of the thesis uses as base are defined in the theoretical part. The text also pays attention to the analysis of research on the topic, emphasizes the ways in which education and especially the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Accessible from:: 25. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dalajková, Andrea. Dětské prekoncepty o fungování lidského těla. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Petra KLADIVOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Připravenost na profesi učitele mateřské školy s různou úrovní kvalifikace
Terezie Molíková -
Zápis dětí do 1. ročníku základní školy z pohledu učitelů mateřské školy
Renata Zapalačová