Croquis jako nástroj geografického myšlení 11-15 letých žáků ve Francii. – Bc. Tereza Vávrová
Bc. Tereza Vávrová
Diplomová práce
Croquis jako nástroj geografického myšlení 11-15 letých žáků ve Francii.
Croquis as a tool of geography thinking of 11-15 years olds pupils in France
Anotace:
Diplomová práce představuje zeměpisné náčrtníky croquis jako jeden z efektivních didaktických nástrojů pro rozvoj geografického myšlení 11-15 letých žáků ve Francii. V první části je nejprve stručně představen francouzský vzdělávací systém, francouzský vzdělávací program a pojetí zeměpisu ve Francii. Druhá část se již zaměřuje na kompozici a náležitosti zeměpisného náčrtníku a na jeho fungování jako …víceAbstract:
This diploma thesis presents the croquis as one of the effective didactic tools for the development of geographical thinking of 11-15 years old pupils in France. In the first part, the french education system, french educational program and the concept of geography in France are introduced. The second part focuses on the composition and elements of croquis and its functioning as a didactic tool which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/telbp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství zeměpisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Nonverbální prvky v učebnicích zeměpisu jako nástroj didaktické transformace
Tomáš Janko -
Didaktické funkce nonverbálních prvků jako prostředek transformace učiva v učebnicích zeměpisu pro 2. stupeň základní školy
Tereza Labajová -
Porovnání nonverbálních prvků v českých a anglických učebnicích zeměpisu
Adéla MAREŠOVÁ -
Analýza nonverbálních prvků v českých učebnicích zeměpisu SŠ
Adéla MAREŠOVÁ -
Globální environmentální problémy ve výuce zeměpisu v 6. a 9. třídě na základní škole
Jiří Fikar -
Moderní výukové metody použité v problematice podnebných pásů a jejich efektivnost na vybrané základní škole
Tuyet Nhung NGUYEN -
Business Process Management Taxonomy in Practice
Ivo Bek -
Contribution to the taxonomy and biodiversity of crustose lichens from the family Teloschistaceae
Ivan Valerievich FROLOV