Srovnání sebehodnocení čtení dětí z cizích zemí a dětí pocházejících z České republiky – Bc. Naďa Hana Jírová
Bc. Naďa Hana Jírová
Bachelor's thesis
Srovnání sebehodnocení čtení dětí z cizích zemí a dětí pocházejících z České republiky
Comparing of self-assessment of reading in children from foreign countries and children from the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá rozdílností sebehodnocení čtení mezi žáky z bilingvního a monolingvního rodinného prostředí. Teoretická část popisuje sebehodnocení a jeho vývoj, dále se v této části práce zaměřujeme| na čtení, vývoj čtení a metody výuky čtení na základních školách. Následně je v teoretické části popsáno sebehodnocení čtení včetně nástrojů pro měření sebehodnocení čtení. Na …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with differences of self-evaluation of reading among pupils from bilingual and monolingual family environment. The theoretical part describes self-esteem and its development, in this part we focus on reading, reading development and methods of teaching reading at primary schools. Subsequently, the theoretical part describes the self-evaluation of reading, including tools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vzeb7/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
- Reader: PhDr. Jaroslava Dosedlová, Dr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JÍROVÁ, Naďa Hana. \textit{Srovnání sebehodnocení čtení dětí z cizích zemí a dětí pocházejících z České republiky}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2019. Available from: https://theses.cz/id/h00wwo/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Reading literacy and extensive reading programmes within second language education
Dana Taušová -
Proces čtení v estetické teorii: konkretizace a akt čtení
Kateřina Kalousová -
Podpora čtení v situaci společného čtení žáků 1. stupně základní školy
Tereza Šopíková -
Porovnání úrovně hlasitého čtení a čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku základní školy
Vlasta Moravcová -
Vývoj učebnic angličtiny řady Headway se zaměřením na rozvoj řečové dovednosti čtení na úrovni B1
Kateřina Havlíková -
Bibliotéka zábavného čtení a revue Denice Jakuba Malého mezi zábavou a poučením
Marek Želísko