The Gap Model (Model mezer kvality služeb) – Marie Kolářová
Marie Kolářová
Bakalářská práce
The Gap Model (Model mezer kvality služeb)
The Gap Model of Service Quality
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je uvést koncept "The Gap Model" a prozkoumat jeho potenciál jako nástroj, který může pomoci organizaci zlepšit její kvalitu služeb. Práce se zabývá představením "Modelu mezer", jeho důležitosti a spojitosti s kvalitou poskytovaných služeb. Následně je použit nástroj metody SERVQUAL k získání nezbytných dat v organizaci zaměřené na cestovní ruch. Získaná data jsou analyzována …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.