Kateřina Růžičková

Master's thesis

Analýza propagační komunikace Léčebných lázní Bohdaneč a jejich konkurentů

Promotion analysis of Léčebné lázně Bohdaneč and its competitors
Anotácia:
První část představuje Léčebné lázně Bohdaneč a.s. (LLB a.s.) a jejich přední konkurenty, kterými jsou Lázně Velichovky a.s. a Anenské slatinné lázně a.s. neboli Lázně Bělohrad. Druhá část vysvětluje pojmy, které souvisí s marketingem a komerčními komunikacemi. V této souvislosti je popsán marketingový a komunikační mix spolu s nástroji, které obsahuje. Komerční komunikační nástroje jsou detailně charakterizovány …viac
Abstract:
The first part demonstrates Léčebné lázně Bohdaneč and its more important competitors, Lázně Velichovky and Anenské slatinné lázně (Lázně Bohdaneč). The second part explains the terms connected with marketing and commercial communications. In connection with this terms are described marketing and communication mix together with its instruments. Commercial communication`s instruments as ATL and BTL …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
  • Vedúci: Zuzana Lechnýřová
  • Oponent: Petra Hauptová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14470