Integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v regionu Liberec – Bc. Eliška Typltová
Bc. Eliška Typltová
Master's thesis
Integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v regionu Liberec
Integration pupils wiht special educational needs in region Liberec
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných základních škol.Cílem této práce je podání základních informací o procesu integrace, jeho formách, podmínkách a faktorech, které ho ovlivňují. Dále se pak práce snaží o prezentování postojů a názorů třídních učitelů a rodičů integrovaných žáků se zdravotním postižením v Libereckém regionu.Abstract:
Diploma thesis explore questions related to integration of pupils with special educational needs at elementary schools. Aim of the thesis is to specify basic information about integration process, its forms, conditions and factors, that influence it. It also explores and presents attitudes and opinions of class masters and parents of intergrated disabled pupils in Liberec region.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ye7pk/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 2. 2009
- Supervisor: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Reader: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Současný systém spolupráce mateřských škol s pedagogicko - psychologickými poradnami při posuzování školní zralosti a připravenosti dětí s narušenou komunikační schopností
Zuzana JUŘICOVÁ -
Pedagogicko psychologické poradenství pro studenty VŠ
Zuzana HUDECOVÁ -
Diagnostika ve speciální pedagogice a školní speciální pedagog
Eliška PERNIKÁŘOVÁ -
Práce se žákem se zrakovým postižením a diagnózou ADHD
Zuzana BALCÁRKOVÁ -
Výuka češtiny jako druhého/cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Iva Vrbová -
Diagnostika komunikačních kompetencí žáků se specificky narušeným vývojem řeči na prvním stupni základní školy
Marína Štibrányiová -
Faktory ovlivňující výběr střední školy a povolání u žáků se sluchovým postižením
Michala Andrášková -
Porovnání přístupu pracovníků Dětského domova, Základní školy a Školní jídelny Radenín k dětem se zdravotním postižením a dětem bez zdravotního postižení
Michaela ZHORNÁ