České sloveso v mluvnicích češtiny pro cizince – Nikola BUDÍNOVÁ
Nikola BUDÍNOVÁ
Bachelor's thesis
České sloveso v mluvnicích češtiny pro cizince
Czech verb in the Czech grammar for foreigners
Abstract:
Tato práce se zabývá jevy sloves, v gramatikách a učebnicích češtiny pro cizince, konkrétně imperativem, pasivem, slovesným videm a slovesnými třídami. Popisuje vybrané vyučovací metody a zmiňuje se o řečovýc dovednostech a gramatice. Dále objasňuje pojem Společný evropský referenční rámec pro jazyka. Nakonec doporučuje vhodné možnosti prezentace a výuky daných jevů.Abstract:
This thesis deals with the phenomena of verbs in grammar books and textbooks in Czech for foreigners, particularly imperative, passive voice, verb aspect and verb classes. Describes selected teaching methods, it refers to the language skills and grammar. It also explains the concept of the Common European Framework for Languages. Finally, it recommends appropriate means of presentation and teaching …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PhDr. Milan Hrdlička, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BUDÍNOVÁ, Nikola. České sloveso v mluvnicích češtiny pro cizince. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Czech Language in Education
Theses on a related topic
-
Komunikační kompetence v češtině jako předpoklad integrace žáka - cizince na 2. stupni ZŠ
Karolina BAŠTÁŘOVÁ -
Testování rozsahu komunikační kompetence v češtině a angličtině
Ludmila KOLÁČKOVÁ -
Komunikační kompetence rodilého mluvčího v kontextu SERR
Jana MIŘÁTSKÁ -
Vytváření gramatické kompetence v rámci komunikačního přístupu k výuce češtiny jako cizího jazyka
Veronika Dušková -
Analýza vybraných učebnic češtiny pro anglicky hovořící cizince se zaměřením na rozvoj řečových dovedností
Tereza KROČILOVÁ -
České sloveso v mluvnicích češtiny pro cizince
Nikola BUDÍNOVÁ -
Funkce textu ve výuce češtiny pro cizince (zaměřeno na čtení s porozuměním)
Dagmar VOLNOHRADSKÁ -
Metody výuky, rozvíjející komunikativní kompetence žáků střední odborné školy
Nela TKAČÍKOVÁ