Vládní komunikační programy na podporu českého zboží – Klasa, Regionální potravina – Bc. Jana Leciánová
Bc. Jana Leciánová
Master's thesis
Vládní komunikační programy na podporu českého zboží – Klasa, Regionální potravina
Government communication initiatives to support the Czech goods – Klasa, Regionální potravina
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou vládních programů na podporu kvalitních českých potravin. Teoretická část pojednává o certifikacích KLASA a Regionální potravina včetně analýzy podmínek získání. Pozornost je věnována i dalšíé unm pojmům jako je bio produkt, fairtrade nebo označením používaným v celé Evropskii jako je Zaručená tradiční specialita. Pro srovnání jsou uvedeny i podobné vládní programy …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the government program to promote Czech quality food. The theoretical part concerns certifications of KLASA and Regional food including an analysis their conditions. Attention is also given to other concepts such as bio products, fairtrade or marking used throughout the European Union as a Traditional specialty guaranteed. For comparison are given other similar government …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 10. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ne8tm/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2012
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LECIÁNOVÁ, Jana. \textit{Vládní komunikační programy na podporu českého zboží – Klasa, Regionální potravina}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/h0nyfr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využití moderních metod výzkumu spotřebitelského chování
Nela Wiesner -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Výzkum spotřebitelského chování při výběru dovolené
Aneta Alexová -
Výzkum spotřebitelského chování
Radka Broumová -
Výzkum spotřebitelského chování generace Z při nákupu oděvů
Liliana Hudiová -
Výzkum spotřebitelského chování
Filip Koval -
Výzkum spotřebitelského chování
Adéla Paličková -
Komparace spotřebitelského chování v kavárnictví v regionech Brno a Jekatěrinburg
Mariia Pasitova