"Greenwashing" a "Bluewashing" související s Black Friday u českých oděvních značek – Nikola Buzková
Nikola Buzková
Diplomová práce
"Greenwashing" a "Bluewashing" související s Black Friday u českých oděvních značek
"Greenwashing" and "Bluewashing" related to Black Friday at Czech clothing brands
Anotace:
Diplomová práce se zabývá oblastí slow fashion a využitím klamavých marketingových strategií v oblasti textilního průmyslu během slevové akce Black Friday. Jejím cílem je v rámci první části výzkumu odhalit, zda a v jaké míře české udržitelné značky využívají během slevových akcí strategie greenwashingu a bluewashingu. Zároveň si práce klade za cíl zjistit naopak postoje a nákupní chování spotřebitelů …víceAbstract:
The thesis deals with the area of slow fashion and the use of deceptive marketing strategies in the textile industry during the Black Friday sales event. The first part of the research aims to reveal whether and to what extent Czech sustainable brands use greenwashing and bluewashing strategies during sales events. At the same time, the thesis seeks to find out consumers attitudes and purchasing behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88810
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2023
- Vedoucí: Lucie Sára Závodná
- Oponent: Jiří Dvořák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88810
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské postoje a preference při nákupu kávy
Lenka Schrömerová -
Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany
Sukontha Surattanaporn -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Consumer attitudes towards edible insects in Ghana
NICHOLAS GANYO AMENUKU -
Segmentace zákazníků na trhu slow fashion v České republice
Katsiaryna Babenka -
Slow fashion a nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
Natália Dadejová -
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Petra Šťastná