Jakub DVOŘÁČEK
Bakalářská práce
Historický vývoj značky BMW
Historical Developement of the Brand BMW
Anotace:
Práce se zabývá historickými vývojem značky BMW. Především jsou rozebírány složky corporate identity a budování hodnoty značky. Teoretická část popisuje obecný vývoj značky, dále vybrané prvky corporate identity, budování a vnímání značky, legislativní ochranu značky. Praktická část již přímo popisuje historii značky BMW, corporate identity BMW a budování hodnoty značky. Součástí práce je i kvantitativní …víceAbstract:
The thesis deals with the historical development of BMW brand. It is focused mainly on parts of its corporate identity and its value development. The theoretical part of thesis de-scribes general development of brand, selected components of corporate identity, general brand building and brand perception, legislative protection of brand. The practical part directly describes history of BMW brand, selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DVOŘÁČEK, Jakub. Historický vývoj značky BMW. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Albina Salakhutdinova -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Tadeáš Herskovič -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Nastassia Fedaruk -
HERITAGE BRANDS: How corporate heritage and brand stewardship contribute to the valorization of brand image and strengthen corporate marketing ? The Case of Rémy Martin
Myriam Medard -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Veronika Nováková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
Kateřina Hrubá